και τα δύο έχουν τα υπερ τους και τα κατα τους !
πιστεύω δεν υπάρχει απαντηση για το ποιο είναι καλύτερο
μιας και εχουν διαφορετική συμπεριφορά σε διαφορετικές συνθήκες
δηλάδη :οι δισκοπλακες μπορουν να κολλήσουν με τα τακακια σε υπερβολική θερμοκρασία
ή σε παγετό ! απο την αλλη πάλι σε αντιθεση με αυτα που προείπα ψύχονται καλύτερα
εναντι του ταμπουρου το οποίο όμως λόγο του ότι είναι προστατευμένο δεν επιρεάζετε
απο το κρυο π.χ και επίσης δεν κολάει το φερμουιτ
!!!
τα δισκόφρενα θα έλεγα οτι ΟΧΙ δεν ειναι καλυτερα απο ένα ΣΩΣΤΟ ταμπούρο
αλλα προσθέτουν πόντους στην εμφάνιση του αυτοκινήτου (τα δισκόφρενα)
επίσης το δισκόφρενο απαιτεί μεγαλυτερη προσοχή και συντηρηση απο το ταμπούρο
δεν θα ήθελα να πάρω θεση στο ποιό είναι καλυτερο γιατι κατα την γνώμη μου
είναι θεμα οχημάτος !
επίσης δοκιμαστε να φρεναρετε με δισκοφρενο μεσα στα νερά
και θα δείτε οτι τα πρώτα μέτρα μεχρι να καθαρίσει η δισκοπλακα απο τα νερα είναι
λιγο τρομακτικα...!!!!
αυτα απο μένα πολυ επιτροχαδην και πολυ πανω πανω μιας που δεν προλαβαίνω
αυτην την στιγμή να γραψω πιο αναλυτικά