Δυόμισι μήνες μετά την ανακοίνωσή της ότι αποχωρεί από τη Formula 1, η Honda εξακολουθεί να πληρώνει τη μισθοδοσία των εργαζόμενων στην ομάδα F1 του Μπράκλεϊ και, τώρα, ετοιμάζεται να καλύψει και τα έξοδα δοκιμών του -ολοκληρωμένου- μονοθεσίου του 2009!
Η ιαπωνική εταιρεία θεωρεί ότι τα έξοδα μισθοδοσίας είναι μικρότερα από τα έξοδα διακοπής λειτουργίας της ομάδας και, σε κάθε περίπτωση, είχε δηλώσει την 5η Δεκεμβρίου 2008 ότι θα εξακολουθήσει να πληρώνει τους εργαζόμενους μέχρι το Μάρτιο, με την προϋπόθεση ότι μέχρι τότε θα έχει βρεθεί αξιόπιστος αγοραστής της ομάδας.
Ωστόσο, χθες ο Takanobu Ito, που πρόκειται να αναλάβει την προεδρία της εταιρείας από τον Ιούνιο, δήλωσε ότι "...δυστυχώς η εταιρεία μας έχει ένα ελαφρύ κρύωμα αυτή τη στιγμή, αλλά θέλουμε να θεραπεύσουμε αυτό το κρύωμα το συντομότερο δυνατό κι έπειτα να δουλέψουμε για να ζήσουμε ξανά αυτή την ευτυχία (των αγώνων)".
Πριν από δύο ημέρες ο απερχόμενος πρόεδρος της Honda, Takeo Fukui, δημοσίως δήλωσε ότι δεν υπάρχει σοβαρή πρόταση για την αγορά της ομάδας. Συνεπώς, η μοναδική λύση είναι η διοικητική εξαγορά από τον αγωνιστικό διευθυντή Ross Brawn -καθώς (ανεπιβεβαίωτες) φήμες αναφέρουν ότι ο διευθύνων σύμβουλος της πρώην Honda F1, Nick Fry, δεν βρίσκεται στο συγκεκριμένο πλάνο.
Μιας και το νέο μονοθέσιο είναι ήδη έτοιμο με χρήματα της Honda, ο Ross Brawn θα εξασφαλίσει την επιβίωση της ομάδας με χορηγίες (κυρίως αυτές που θα φέρει ο Bruno Senna), καθώς και με το μερίδιο από τα τηλεοπτικά δικαιώματα που μοιράζεται στις ομάδες.
Η σημαντικότερη πτυχή αυτής της περίπτωσης, της διοικητικής εξαγοράς της ομάδας από τον R. Brawn, είναι ότι η Honda θα διατηρήσει το δικαίωμα να επανακτήσει την ομάδα όταν η διεθνής οικονομική συγκυρία το επιτρέψει, όπως δήλωσε ο T. Ito. Συνεπώς, ενδέχεται η Honda να αλλάζει γνώμη για την αποχώρηση από το σπορ, κυρίως σκεπτόμενη την τεράστια επένδυσή της στο εργοστάσιο του Brackley.
Σύμφωνα με το αγγλικό περιοδικό "Autosport", κατά πάσα πιθανότητα η πρώην Honda F1 θα βρίσκεται στις μεγάλες και τελικές (πριν αρχίσει η αγωνιστική περίοδος στις 29 Μαρτίου 2009) δοκιμές της Βαρκελώνης -εκτός αν, στο μεταξύ, προλάβει να ταξιδέψει και σε αυτές της Χερέθ.